Service & Garantie

Bij Clear Kitchen vinden we het belangrijk dat je probleem aan de keuken of apparaat zo snel mogelijk wordt verholpen en je goed op de hoogte wordt gehouden van de vervolgstappen.

Bij ons zijn service en kwaliteit topprioriteiten. Schaft u een keuken bij ons aan? Dan kun je rekenen op uitmuntende dienstverlening. We hebben diverse merken die elk unieke services bieden. Door op het logo van de betreffende leverancier te klikken, word je direct doorgeleid naar hun eigen servicepagina.

Problemen met uw reeds aangekochte keuken ?

Bij de aanvraag maken wij een ticket aan en zullen wij z.s.m contact met u opnemen om het probleem te verhelpen. 

Betreft het service op een apparaat dan kunt u hierboven direct bij de fabrikant een servicemelding aanmaken. 

De service op apparatuur wordt immers direct door de fabrikant verzorgd, de fabrikant zal vervolgens binnen 48 uur met u contact opnemen voor een servicebezoek.

Garantie

Garantie op de keuken

Clear Kitchen is aangesloten bij het CBW en is een CBW erkende winkel. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. 

De garantie op de keukenkasten en werkbladen is volgens het CBW standaard 2 jaar. Clear Kitchen is echter overtuigd van de kwaliteit van de producten en bied standaard 10 jaar garantie. Kijk hier voor meer informatie over de CBW voorwaarden. Onze aanvullende Garantie voorwaarden zijn hier te vinden.

Garantie op de apparaten

Op alle apparatuur zit standaard 2 jaar garantie, neem je echter meerdere apparaten bij ons af dan kan je in aanmerking komen voor 5 jaar garantie. De bestelde apparaten dienen daarvoor bij de leverancier te worden geregistreerd. In jouw persoonlijke account kan je jouw apparaten hiervoor registreren